Manh-Hung DO
Doctorant Grenoble-INP
Equipe Systèmes Linéaires et Robustesse
Département Automatique
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PUBLICATIONS RECENTES / RECENT PUBLICATIONS
Les derniéres publications de la collection Gipsa dans HAL

Robust H2 observer design for actuator degradation: Application to suspension system

Manh-Hung Do, Damien Koenig, Didier Theilliol. Robust H2 observer design for actuator degradation: Application to suspension system. 4th Conference on Control and Fault-Tolerant Systems, SysTol'19, Sep 2019, Casablanca, Morocco. ⟨hal-02173099⟩

An integrated design for robust actuator fault accommodation based on $H_infty$ proportional-integral observer

Manh-Hung Do, Damien Koenig, Didier Theilliol. An integrated design for robust actuator fault accommodation based on $H_infty$ proportional-integral observer. 57th IEEE Conference on Decision and Control, CDC 2018, Dec 2018, Miami, FL, United States. ⟨hal-01830912v2⟩

Robust $H_infty$ proportional integral observer design for actuator fault estimation

Manh-Hung Do, Damien Koenig, Didier Theilliol. Robust $H_infty$ proportional integral observer design for actuator fault estimation. 16th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies, VSDIA 2018, Nov 2018, Budapest, Hungary. ⟨hal-01964284⟩

Robust $H_infty$ proportional-integral observer for fault diagnosis: Application to vehicle suspension

Manh-Hung Do, Damien Koenig, Didier Theilliol. Robust $H_infty$ proportional-integral observer for fault diagnosis: Application to vehicle suspension. 10th IFAC Symposium on Fault Detection, Supervision and Safety for Technical Processes, SAFEPROCESS 2018, Aug 2018, Warsaw, Poland. ⟨hal-01830165⟩

Observation et commande tolérante aux fautes pour la dynamique verticale d'un mini véhicule équipé de suspensions semi-actives

Manh-Hung Do. Observation et commande tolérante aux fautes pour la dynamique verticale d'un mini véhicule équipé de suspensions semi-actives . 2017. ⟨hal-01831268⟩

SUJET DE THESE / PhD THESIS

Commande tolérante aux défauts de systèmes LPV (ou commutés) avec application au contrôle de la dynamique verticale d’un véhicule.

Date d'entrée en thèse 01/10/2017

Directeur de thèse :     Damien KOENIG


Encadrant(es) extérieur(es) au laboratoire GIPSA-lab

Co-directeur de thèse :     Didier THEILLIOL

Grenoble Images Parole Signal Automatique laboratoire

UMR 5216 CNRS - Grenoble INP - Université Joseph Fourier - Université Stendhal